Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

onsdag 23. desember 2009

Julestemning dagen før dagen ...

Ja, så er huset på stell, gavene pakket,
maten stuvet på plass ,
kakene bakt og forhåpentlig
alle gjøremål som skal gjøres, gjort.

På tide å synke ned i sofaen og kose seg med julestemningen.

Ute ligger sneen hvit og kald.
Nydelig !!!!
Endelig en jul med snø igjen :)
Spisekroken har fått finstatsen på.
Englene og min bittelille julekrybbe er på plass.
Julekrybben er i glass
og ble innkjøpt en veldig veldig varm
sommerdag i Roma !
Måtte bare ha den med meg hjem :)

Jeg elsker blomster,
spesielt roser,
og julen gir meg jo en god anledning
til å pynte litt i hjemmet :)
Ser det er en ting jeg har glemt....
Å sette i nye lys i lysekronen !!
Det skal gjøres prompte etter bloggingen er ferdig.

Nevnte jeg at jeg elsker roser ....
Juletreet er også kommet opp !
Jeg innrømmer jeg er litt rar der.....
Juletreet mitt har røde, grønne, blå og gule lys...
som blinker og sånn ...

Får prøve å ta et bedre bilde med lysene på.
Noe av pyntet ble for øvrig flyttet på etter bildet var tatt....
Fant ut det ikke så bra ut ....
Jada, man har sine problemer sånn før jul ;)

Nå skal jeg gå og lage sjokolademousen som skal fortæres etter pinnekjøttet i morgen !!
Er eneste jeg har fått i oppgave i år .
Å lage hjemmelaget sjokolademouse og ta med :)

Gleder meg til i morgen jeg !!!

GOD JUL ALLE SAMMEN !!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar