Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

lørdag 5. desember 2009

Rovings fra ilashdesigns

Postmannen kom med nyyydelige fibre til meg !!!
Jeg har forelsket meg helt i fibrene fra
ilashdesigns
De spinner så lett og fargene er kjempefine !!
Denne med det blå heter Cowboy Joe og er en Merino roving.
Deilig myk , også lukter det helt fantastisk.
For oppi posen ligger det en liten såpe som lukter himmelsk :)
Denne er 4 oz , gleder meg til å spinne den !!!

Denne gobiten heter Campfire og er i superwash Merino, også 4 oz.

Fargene er lekre , kameraet mitt gir det ikke rettferdighet i det hele.

Mykheten , fargene og den deilige duften gjør at jeg klør i fingrene etter å sette i gang med spinningen av disse . Men jeg skal vente litt....

Jeg har nemlig bestilt meg rokk !!

Jeg håper den kommer før Jul, men det kan bli litt dårlig med tid. Den skal først ferdigstilles, så sendes fra Polen til Norge. Jeg gleder meg sånn til å få den at jeg nesten blir gal !!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar