Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

tirsdag 30. juni 2009

BUGGA !!!!!

I dag lå det pakke i posten min igjen !!! Denne gangen fra USA. Det var premien jeg vant på Ravelry for litt tilbake. Tenk mitt helt eget Bugga !!!!
Inni pakken lå det et nydelig kort.......

.... og en liten pose som dufter noe helt vanvittig godt !!!!
Jeg vet ikke om det er såpe eller hva det er som er oppi der, men for en hæææærlig duft !!!

Garnet er fantastisk mykt og deilig. Og dufter så deilig av posens innhold.

Nydelige farger i dette Buggaet mitt !!!
Nesten for fint til å brukes.........
Det må nok være en skatt ganske lenge.
Ligge i skapet mitt og lukte godt, strykes på .........

Lurer på om det er nok garn her til et sokkepar med tiden ??

Ha en strålende dag :)

2 kommentarer:

  1. Så heldig du er!
    Tittel bildet ditt ser så kjentut! Hvor er det?

    SvarSlett
  2. Takk for kommentar :)
    Bildet er tatt fra utkikkspunktet over Geiranger fjorden.

    SvarSlett