Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

onsdag 24. juni 2009

Skjerf, baktus og litt til..........

I dag ble jeg endelig ferdig med skjerfet jeg har tatt noen runder på nå og da i det siste. Det er strikket i Kauni og moblien min slår som vanlig til med å vise det lilla som blå........
Skjerft er langt og godt, og det gjennstår som dere ser en del arbeid.
Det må festes tråder, vaskes og blokkes......... Det krøller seg noe infernalsk på sidene nå.

Oppskriften fant jeg på nett et sted, på engelsk, og det ble kalt for et vennskapsskjerf.

Jeg digge bare måten fargene flyter over i hverandre på Kauni garnet !!!!

Ellers begynte jeg på et Baktus-skjerf i går. Kjøpte nemlig noen nøster Viking sånn plutselig.....

I dag har det vært utrolig deilig vær her i Bergen, så jeg ble søren meg ferdig med hele greien i løpet av dagen uten i solen !!

Synes fargene var litt søte jeg da.
Siden jeg var så godt i siget, har jeg begynt på et par tubesokker til. Hater egentlig å strikke disse sakene, men folk vil jo så gjerne ha dem............. sukk.

Ellers begynner det å nærme seg sommerferie !!!!! Gjett om jeg gleder meg !!!!!!

Håper alle har hatt en solfyllt dag !!! :)

1 kommentar:

  1. Som du har produsert i dag da, kjempe flink er du. Ønsker deg en flott hobby uke :)

    SvarSlett