Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

mandag 8. juni 2009

En og en halv ferdig....

En halv ullbukse str 3-4 år er halvferdig etter en søndag ute i solen. Denne må jeg ha ferdig før jeg drar på ferie, men ser ut til at det ikke blir noe problem .Er jo leeeenge til juli enda.

En skikkelig reggae bukse det her. Fargene ble litt feil nok en gang. Må få kjøpt meg et normalt kamera snart... Da jeg strikket denne ullbuksen tenkte jeg på jamaica og Bob Marley.
Den minner meg om en leilighet vi lånte utenfor Paris , der hang det et stort flagg på ene veggen og Bob Marley var godt representert i cdbunkene....
Rart hva garn kan få en til å tenke på ;)

1 kommentar:

  1. Kjempe fine bukser du lager!Hyggelig blogg å være på besøk i.Kommer gjerne igjen.Ha en god uke videre.Hilsen fra sørlandet

    SvarSlett