Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

torsdag 25. juni 2009

ROMA <3


I fjor somme gikk sommerferien til storbyer. Siden det nærmer seg ferie igjen mimrer jeg litt. Dette er noen få av bildene jeg tok i Roma.

Jeg har mistet hjertet mitt totalt til Roma. Det er bare en helt utrolig fantastisk by !!!
Om noen av dere skal dit i sommer, så gled dere !!



































Avslutter med et bilde av underteinede. Tatt på Spansketrappen i kveldingen.
Kan absolutt anbefale Roma som reisemål.
Det er utrolig vakkert der, historie over alt, hyggelige mennesker og da vi var der sooooooooooooool i lange baner.
Ha en riktig fin dag !!!

(Om noen lurer, vi besøkte i fjor 3 strobyer på litt over 2 uker. Dublin, Roma og Barcelona. Kom hjem igjen med over 900 bilder på minnekortet mitt.....)

1 kommentar:

  1. Jeg er helt enig med deg, at Roma er fantastisk.Flotte bilder du har tatt! Jeg har vært der to ganger og sist november giftet jeg og min Kjære oss ved ambasaden der.Så Roma betyr helt klart noe speselit for meg...Ha en flott dag videre.Klem fra sørlandet

    SvarSlett