Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

tirsdag 16. juni 2009

Søt sommertopp.........

Denne søte sommertoppen til baby fant jeg oppskriften på i denne bloggen :http://www.pickles.no/st-sommertopp/
Jeg har puttet i to farger istedet for en, og fant i bunken min en knapp som har helt rette fargen til å sette i bak .

Mobilen min gir elendig fargegjenngivelse til tider, men toppen er strikket i Lerke, og fargene er duse orange og grønn.




Har ingen små bebisjenter i familien men måtte bare strikke en sånn en.

3 kommentarer:

  1. Knallsøt! Jeg har heller ingen babyjenter å strikke til, men ser stadig yndige plagg jeg bare verker etter å sett i gang med. Nå er det en gutt på tur (ny nevø til sommeren), så jeg nøyer meg med å strikke guttete og kjønnsnøytralt.
    Ha en fin, fin kveld :-)
    Pludrehanneklem

    SvarSlett
  2. Herlig topp, og knappen var jo helt perfekt!
    Fint å ha noen sånne små plagg på lur, plutselig dukker det opp noen som passer inn i dem :)

    SvarSlett
  3. Å så søt...Det er gøy å strikke sånne små plagg inniellom. ha en strålende dag videre.
    Klem fra sørlandet

    SvarSlett