Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

tirsdag 23. juni 2009

Jeg vant !!!!

Når jeg kom inn på bloggen min nå så lå det en hyggelig melding til meg.

Anja Elin har en kjempefin blogg , Vakre augeblikk, og for en tid tilbake feiret hun at hun hadde hatt 10 000 besøkende på bloggen sin.

Alle som la igjen et lite innlegg på bloggen hennes var med i trekningen om noen nyyyydelige lysposer som hun lager . De er bare kjempesøte !!!!

Selvfølgelig la jeg igjen en hilsen, men hadde jo aldri i verden trodd at jeg skulle være så heldig at jeg vant !!!!!! Gleder meg veldig til å pynte opp ute på terrassen med disse :)


Anbefaler alle til å ta seg en tur inn og besøke bloggen til Anja Elin. Hun er bl a interressert i interiør,handarbeid , fotografering , maling og dikt.

Kos dere med bloggen hennes :)

1 kommentar: