Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

onsdag 3. juni 2009

Regnbuesjalet er ferdig !!!!

Måtte jo få tatt noen bilder i full fart her. Søren meg ikke lett når det blåser noe infernalsk.
Jeg var en liten stund i tenkeboksen, om jeg ville ha heklet kant eller frynser på. Kom fram til at frynser egentlig stod veldig i stil til garnet. Skal det være hippie så skal det være hippie ;)

Har laget det litt mindre enn det som var opprinnelige planen.
Det ville blitt alt for stort om jeg hadde strikket opp begge nøstene.

Kommer til å strikke mer i Kauni. Utrolig deilig garn å strikke med. Og overgangen mellom fargene er bare så fin .

Så nå gleder jeg meg bare til å bruke herligheten.


Får ta noen bedre bilder da, for dette ble bare i full fart i yr glede over at det hele var ferdig :)

3 kommentarer:

  1. Wow det ble jo bare nydelig !!!!
    Var spesielt fint der det flagra i vinden

    SvarSlett
  2. Oi, det ble nyyyyydelig!!! Ble rett og slett lekkert med frynser!!!

    SvarSlett