Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

mandag 7. september 2009

Award :)

Jeg har fått en Award !!
Denne fikk jeg av Tani
og sammen med denne så kom oppfordringen om å skrive ned 10 ting om meg selv .
Så da får en vel bare hoppe i det :
* Jeg har bært fram og født verdens beste sønn , enda legene sa jeg ikke kunne bli gravid (snakk om bonus hva )
*Jeg har lurt døden i følge legene.
*Jeg har verdens beste kjæreste , seriøst, jeg har aldri før møtt noen som er som han, og føler meg utrolig priviligert som har han :)
*Jeg elsker å reise !!!!
*Jeg flyttet for meg selv 18 år gammel
*Jeg er en rotekopp , men vet hvor jeg har alt når det skal finnes.
*Jeg har for mye fantasi....
*Jeg er ganske gal ifølge en mengde mennesker....
*Jeg elsker å synge
*Jeg er stort sett alltid i godt humør og ler utrolig mye
Trodde det skulle være vanskelig , men dette gikk jo fort og smertefritt.
Så da gir jeg awarden videre til :
Håper dere tar imot Awarden og utfordringen

1 kommentar:

  1. Gratulerer med award, gøy å lese om deg. Flott lue i innlegget under.
    Ha en fin dag :)

    SvarSlett