Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

fredag 25. september 2009

Kool Aid

Dagens fangst i postkassen :
En mengde poser med Kool Aid.
Dette er en leskedrikk fra USA,
men jeg skal ikke drikke den......
Nei, jeg skal bruke den til å farge garn med !!!!
Over 40 poser med forskjellige smaker / farger.

Har så langt bare bare lest om farging av garn med Kool Aid,
og det virker utrolig artig.

Planen er å spinne garn selv som jeg skal prøve å farge.
Jeg kjøpte noe brasiliansk superwash ull for litt tilbake.
Den må bare spinnes opp før jeg kan begynne .....

Jeg aner ikke hvor mye farge som går med til hvor mange gram garn , så jeg må nok lese meg opp litt på dette før jeg kan sette i gang.
Gleder meg allerede :)

1 kommentar:

  1. WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Endelig :D
    Blir morro å se hvordan dette fungerer..... Spennende

    SvarSlett