Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

onsdag 2. september 2009

Spinn spinn

Håndteinen min ligger alltid nær meg og selv om det til tider ikke blir så veldig lange seanser om gangen , så blir det garn utav det til slutt.
Her er før og etter bilde av det siste :

Før spinning så det sånn ut .

Og sånn ble garnet.
Ikke så lett å se på bildene,
men det er sølvtråd i her og der.

Så da gjennstår det å finne ut hva jeg skal lage av garnet :)

Dette røde-gule-orange garnet har jeg hatt ferdigspunnet en stund.
Har bare glemt å blogge det .
Må virkelig skjerpe meg !!



Dette ble jeg ganske fornøyd med, men usikker på hva det blir til slutt.

1 kommentar:

  1. Så FLINK du er :D
    det er virkelig spennende å følge med på alt det rare du gjør. selv om jeg fårr jevnlig oppdatering op msn hehe

    Stå på!

    SvarSlett