Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

tirsdag 15. september 2009

Og de heldige er ....

Da er klokken slagen og give awayen min er stengt for denne gang.
Jeg må bare si tuuusen takk for alle de fine kommentarene og hilsnene !!
Det ble veldig mange som ønsket å adoptere litt av garnet mitt
noe som gjør meg veldig glad :)
Trekningen gikk for seg på dette viset :
Jeg fant fram en av mine hatter.
(jepp, jeg er en liten hattefrik til tider)
Det ble skrevet lapper med navn på ,
nesten 100 stk !!
Disse ble så puttet opp i hatten.

Det ble en fin liten haug i hatten.
De ble godt blandet .



Så holdt jeg hatten mens min sønn trakk en og en lapp ut av den.
Han hadde ingen mulighet til å se og rotet godt rundt da han trakk.
Og ut av hatten kom følgende navn :

1. gave går til Figgapia !!

2. gaven går til Kari Anne !!

3. gaven går til Iryl !

4. gaven går til Liv !

5. gaven går til mono !

Også går det en liten gave avgårde til en som har en skikkelig kjipe garnlangere der hun bor. Jeg fikk helt vondt da jeg leste at de nesten bare har acrylgarn til salgs der !!

Annevenn , du får en trøstepremie :)

Da vil jeg takke alle sammen som deltok i denne give awayen !

De heldige vinnerne må jeg få adressen fra , så de kan få pakken sin i posten. Er dere på et av forumene jeg er på , så er det bare å sende en PM der. Nå er jeg så uheldig at jeg er blitt skikkelig syk med feber og greier, så gi meg litt tid før jeg får sendt avgårde garnet, det kommer så fort jeg kan gå ute blant folk igjen :)

Til dere som ikke fikk noe denne gangen : Tusen takk for deltagelsen , dette var så gøy at jeg helt sikkert gjør det igjen !!!

Ha en fortsatt fin dag !!

6 kommentarer:

  1. Gratulerer heldiggriser! Håper vi får se hva dere lager av skattene.

    SvarSlett
  2. Gratulere til alle vinnere.
    Så flott hatt du har, den ser lekker ut.
    Ønsker deg god og snarlig bedring.
    Klem fra Wigdis

    SvarSlett
  3. Gratulerer til alle som vant. :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye til de heldige vinnerne :)

    SvarSlett
  5. Milde himmel, så raus du er! =)

    Ikke stress med dette, nå, da - ta vare på deg selv så du blir fort frisk! =)

    Godbedringsklem fra mono

    SvarSlett
  6. Det er så gøy å se hvor kreative de forskjellige bloggerne er når de skal trekke. Fint innslag: )

    SvarSlett