Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

lørdag 12. september 2009

Nye fibre


Jeg hadde meg et raid på Spinnulla.
I dag kom pakken i posten og

her kan dere se hva jeg har kjøpt :



Brasiliansk ull som skal spinnes og farges !!


Farge Mahogany, colonial ull som er multifarget.






Farge Teal, colonial ull multifarget.




Farge Rose Quartz, merino ull multifarget

Farge Amethyst , merino mulitfarget

Ullen kjennes god ut, og fargene er jeg veldig fornøyd med,
så nå gjennstår det bare å spinne i vei !!!

2 kommentarer:

  1. hm, minner meg på at jeg skal gå til innkjøp av fiber når jeg er ferdig med min selvpålagte kjøpestopp (må stabilisere hobbyforbruket;-)

    for jeg har rokk og liker å spinne! Nydelige fibre du har skaffet deg, farger du før eller etter du spinner ulla?

    SvarSlett
  2. Det ser så spennende ut! Jeg har også lyst til å begynne å spinne :-) Men nå prioriteres dåpskjole og julegaver hardt fremover... Etter jul kanskje :-) Det ser så deilig ut å få fiber til å bli garn!

    SvarSlett