Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

onsdag 23. september 2009

Endelig fikk jeg ringen min !

Min kjære har kjøpt meg ring som jeg skulle få til min store dag.
Nå viste det seg å bli litt vanskelig.
Ringen ble spesialbestilt og det tok litt tid å få den.
Men i går fikk jeg den endelig !!

Den lå i et nydelig hjerteetui.

Det er nesten umulig å ta et godt bilde av den,
for den skinner noe innmari.
Den er laget i hvitt og gult gull.
Det hvite gullet er coatchet (eller hvordan det skrives)
noe som gjør at det skinner som diamanter !!

Ringen er i to deler som kan taes fra hverandre.
Men den er penest å bære som en ring.
Men effekten av at det er to ringer som er satt sammen gjør den ekstra fin.



Det er klin umulig å få et godt bilde med mitt kamera.
Men håper dere kan se at den er virkelig flott !!

Jeg er i alle fall superfornøyd !!!

Jeg har verdens beste kjæreste :)

1 kommentar:

  1. Jeg gleder meg virkelig til å få se denne i levende live :D

    Ikke mange som har en spesiallaget ring gitt :D

    SLIIIIIIIITAN

    SvarSlett