Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

torsdag 24. september 2009

I postkassen fant jeg i dag.......

Det er farlig for lommeboken å være syk.
Man får alt for mye tid til å sitte og surfe på nett og finne ting man bare må kjøpe....
Jeg har jo en del fibre fra før,
men i dag kom det en pakke i posten igjen gitt.
Så nå må jeg spinne som en gal her ;)


Jeg har så langt funnet ut at Merinoull er det jeg liker best å spinne med.
Det gir så fint og mykt garn også.

200 gram med multifarget merino, farge Cassis



200 gram multifarget merino, farge Snap Dragon fant også veien til meg, hovedfargen er mer beige enn rosa i virkeligheten , veldig pen


200 gram multifarget merino, farge Primrose tenker jeg kan blir noe fint til en liten gutt.



Denne synes jeg var så fin.
Er mørkere i virkeligheten, og skarp og fin i fargene.
200 gram multifarget merino, farge English Garden.

100 gram med merino multifarget, farge Baltic.

Og helt til slutt.
100 gram sort alpakka !!
Alpakka har jeg aldri spunnet med før, så gleder meg til å prøve.
Fibrene kjennes myke og gode ut.
Så da har jeg 1000 gram med ull å spinne....
pluss alt jeg har fra før.......
Kanskje jeg burde kjøpe meg en rokk..........hehehehe.

5 kommentarer:

  1. Herlighet!!!!!!!!!
    Og jeg trodde jeg gikk bananas med garnkjøp i dag haha!

    Mye FLOTTE garn!!! Skal få tak i no mer merino etterhver jeg også... må bare spinne litt mer av villsauen først

    SvarSlett
  2. Du vet hvor du kan ringe om du går tom , hehehe. Villsau ja, det har jeg vist også bestilt meg .......

    SvarSlett
  3. Flott ull! Misunner de som klarer å spinne, tenk å trylle fram lekkert garn selv.

    SvarSlett
  4. Så nydelige farger, da! *sukk*

    Gleder meg til å se hva du spinner frem! =)

    SvarSlett
  5. Det så mykt og deilig ut! Og nydelige farger.

    Ha en fin helg, klem :)

    SvarSlett