Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

torsdag 17. september 2009

Dagene går.......


Å være syk er utrolig kjedelig.
Jeg går og hangler med småfeber og utrolig trøtt ,
hoster og nyser.
Så det blir lite gjort disse dagene.
Det blir mest soving, lesing og litt spinning/strikking om jeg orker.
Midtstill
Har så smått begyne på min første julegave !!
Det blir en hjelm til min yngste nevø.
Moren ønsker ham en sånn en ;)


Jeg fikk jo masse flott ull av min sønn til spinning i presang,
og spinne , det har jeg gjort.

Jeg spant det på den nye håndteinen min sønn ga meg,
og den er slettes ikke dum.


Den passer best til å lage litt tykkere garn.
Ble veldig fornøyd med resultatet jeg.

Har ikke bestemt meg for hva jeg skal lage av dette enda.

Noen av dere husker kanskje dette fiberet jeg kjøpte for en tid tilbake :

Har jo helt glemt å vise hvordan det ble som garn.
Det var utrolig gøy å spinne dette,
fargene gjorde meg rett og slett glad :)

Jeg synes ikke bildene viser hvor flotte farger det er i garnet.
Og dette blir det spennende å se hva blir til slutt.

Jeg har fått nesten alle adressene jeg trenger for å sende pakkene.
Jeg håpe inderlig at jeg blir frisk fort så jeg får dem avgårde :)

Snart er det helg og nok en uke er gått. Ha en flott fredag alle sammen !!!!

1 kommentar:

  1. Endelig kom jeg inn. Jeg sliter så med en dårlig PC for tiden.
    Trist å høre at du fortsatt er syk. Du får rigge deg til i sofaen eller godstolen og riktig pleie deg selv.
    Det grå garnet du har lagd så riktig deilig ut. Det må være spennende å lage garnet sitt selv.
    Håper du blir frisk igjen snart og så får du kose deg som best du kan.
    Klem fra Wigdis

    SvarSlett