Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

torsdag 3. september 2009

Fiber og maskemakører.

På Etsy har jeg kjøpt meg noen maske-markører som
endelig kom i postkassen min i dag !!
De er kjempefine og jeg er veldig fornøyd med kjøpet.
Betalte 54 kr for alle 8 med porto.
Det er de absolutt verdt.




Det kom en pakke til i posten.
Den inneholdt fibre.
Oppdaget at Spinnulla har litt forskjellig fibre på tilbud.
Har tidligere kjøpt den blå versjonen av dette merinofiberet
og det er så deilig at jeg bare måtte prøve den grønne versjonen også.....


Også har jeg kjøpt superwash ull fra Brasil.
Betalte den nette sum av 10 kr pr 100 gram.
Dette skal spinnes opp og bli mitt første fargeprosjekt.
Har kjempelyst til å prøve å farge garn
og tenkte det ble ekstra gøy om jeg spinner det først
og så farger det.
Så spørs det jo om jeg får det til .........hehehe

Har egentlig masse jeg skulle ha strikket akkurat nå, men det går litt tregt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar