Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

onsdag 23. september 2009

Lue og pulsvarmere

Endelig er jeg i gang med julegavene.
Denne luen strikket jeg i går.
Den er strikket i dobbelt ullgarn fra Indre Mongolia og kjennes kjempedeilig ut !
Prøvde å lage den litt baggy, men ikke for mye.
Det er til min niese på 10 år,
og hodet hennes er ikke så stort :P


Så har jeg strikket meg et par pulvanter som må blokkes.
Ser på bildet at de ikke ser like stor ut,
men det er de virkelig . hehe.

De sitter veldig godt på og er deilig og myke.
Er noe garn jeg kjøpte hos Heidi Kim som endelig ble brukt litt av.

Å ta bilde av hånden over den andre pulsvanten var intet sjakktrekk ser jeg.

Men sånn går det når man er surrete i hodet. hehehe.

Håper alle har en flott dag :)

1 kommentar:

  1. IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK Hunni er blitt RÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅSA!!!!!

    Hehe pulsvarmerne har utrolig fint mønster... skal snart ha et par sånne på pinnen jeg også, etter det forrige misslykkede forsøket hehe

    SvarSlett