Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

søndag 20. september 2009

Den store gjøre ting ferdig uken !!!

Siden jeg har vært syk har det vært en veldig kjedelig uke som gikk.
Men siden det ble mye i ro sitting,
ble det også god tid til å strikke litt innimellom.
Også må jeg vise at jeg faktisk har begynt å blokke ting !!!
Min sønn stakk bortom Biltema for meg (det er rett borti veien her)
og kjøpte med seg to pakker med sånne babypuslematter.
Så nå kan jeg blokke alt jeg bare lyster ;)
Det er klart, jeg burde kanskje ventet til jeg var frisk,
for det bærer litt preg av at jeg ikke var helt god da jeg blokket
og at jeg burde hatt flere knappenåler.
Men det ble tross alt mye bedre enn ingen blokking , hehehe.

Dette skjerfet i Kauni ble mye finere blokket.
For ikke snakke om mykere da det ble vasket !!!
Babyteppet jeg strikket i sommer,
ble endelig blokket.

Dette ble også veldig deilig mykt etter vask
Så var det det som jeg har ferdigstilt.
Dette skjerfet er i Kauni, elsker å strikke med det.

Jeg var ikke helt fornøyd med dette nøstet,

det var flere knuter i det og dermed ble fargeskiftene helt på tryne noen steder.

Et skjerf i fabel ble også ferdig , det har lagt halvverdig her en stund.

Og endelig ble ullbuksen str 4 år ferdig !!!

Jeg har også begynt på julepresangene !!
Utrolig men sant.
Og første er nå ferdig.
Min svigerinne ønsket en sånn hettelue til yngstemann.
Jeg fant to nøster Opal i lageret mitt , som ikke var like, men hadde samme fargeskala,
strikket i dobbel tråd, og sånn ble det.

En god og varm lue som varmer godt og som kan vaskes i maskin på 40 grader.

Så nå håper jeg uken som kommer blir bedre enn uken som gikk.

Ha en strålende uke alle sammen :)

2 kommentarer:

  1. Så flott at du begynner å bli bedre. Du har jo fått lagd mye fint da. Mange fine skjerf her.
    Ha en fin uke du også.

    SvarSlett
  2. Wow, så mye du har fått ferdig. Mye fint du har laget, flott at du er bedre.
    Ha en super dag, klem :)

    SvarSlett