Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

lørdag 12. september 2009

GIVE AWAY !!!!!

Jeg har (vistnok) blitt voksen
og siden jeg har hatt jubileum og
siden jeg synes det er så koselig at
det er så mange som titter innom bloggen min,
har jeg lyst å gi dere noe tilbake.
Jeg kan desverre ikke gi noe til alle ,
men noen kan jeg gi til :)
Så jeg har hatt et dykk i garnlageret mitt
og her er noe av det jeg fant.
Hver garnsort er på 100-200 gram
Dere som kunne tenke dere noe av dette,
trenger bare å skrive en hilsen
i dette innlegget.
Og har dere spesielle garnønsker fra bildet
så skriv gjerne ned hva dere kunne tenker dere.
Så legger jeg alles navn i en hatt,
og lar min sønn trekke ut de heldige vinnerne.


Her er litt for enhver smak skulle jeg tro.

Tynn alpakka i burgunder, silkegarn fra Mauds i lilla,
turkis/lyseblått silkegarn fra Mauds, blått silkegarn fra India

Ull fra Indre Mongolia

Et stort nøste med plategarn og flerfarget ull
og Lana Grossa.



Jeg kommer til å trekke ut MINST 3 stk som får pakke i posten.

Det kan også dukke opp overraskelser som ikke er lagt ut bilde av sammen med garnet i pakken du får tilsendt !

Jo flere som skriver en hilsen , jo flere trekker jeg ut som vinnere :)

Vinnerne blir trukket ut på tirsdag !

Så spre ordet og kryss fingrene for at du blir den heldige !!!

Ha en strålende helg alle sammen :)

97 kommentarer:

  1. Så gøy da! Her var det masse fint garn.
    Hiver meg med jeg, liker veldig godt Evilla og slikt garn med lange fargeskift.

    Ønsker deg og dine en flott helg også!

    SvarSlett
  2. Å så mye flott garn, blir helt matt i blikket her.
    Supersøt hyggelig blogg har du også. jeg har faktisk aldri vært her før, et hyggeligt nytt bekjentskap i bloggverdenen.

    SvarSlett
  3. Å du verden så snill du er!
    Virkelig et positivt innslag på en lørdag.
    Her var jo en del for øyet ja, det lana grossa garnet og evilla er noe jeg ikke har prøvd før, og det ser så flott ut, sokker og sjal blir nok det ja..
    Ønsker deg ei flott helg videre.

    SvarSlett
  4. Hei

    Lykke til med feiringen :o)

    Jeg er ikke så vanskelig med garn, men kanskje ikke silke garn ;o)

    SvarSlett
  5. Gratulerer som voksen! Lurer egentlig veldig på når man blir voksen. Er selv 26 år, og føler meg slett ikke voksen :-) Her var det mye herlig garn. Kjemperaus give away. Jeg har en svakhet for tynn alpakka fra DSA. Har ikke prøvd noen av de andre garnene, nytt garn er alltid spennende. Så jeg er åpen for det meste om jeg skulle være blant de heldige. Ønsker deg en fortsatt god helg.

    SvarSlett
  6. Så spennende og så snill du er :-) Kjempefin blogg du har! Jeg syns ulla fra indre mongolia så veldig spennende ut :-)

    SvarSlett
  7. Hei, så mange fine garnsorter du har. Om jeg er så heldig å bli trukket ut så vil jeg gjerne ønske meg det turkise+lyseblået garnet fra Mauds. Ellers er jeg glad i turkis og rosa..

    Ha en fin helg

    Mvh

    Anne Mette

    SvarSlett
  8. Oi, så mye flott garn du gir bort! Synes alt fristet jeg :)
    Fin blogg forresten!

    SvarSlett
  9. Liker alle typer garn og ville blitt glad for alt selvfølgelig. Men aller best likte jeg Lana Grossa, Tynn Alpakka og det lilla silkegarnet fra Mauds... Gratulerer med å bli voksen, og så er du nå veldig snill som har Give away for å feire det.. Ha en riktig flott helg :)

    SvarSlett
  10. Hei, første gang jeg er på besøk til deg, men kommer helt sikkert tilbake. Håper det er greit at jeg legger deg til i mine favoritter på bloggen min? Masse flott garn du skal gi bort da, hiver meg med i konkurransen om å bli en av de heldige jeg også :))

    SvarSlett
  11. Så mye flott garn du skal gi vekk da:-) Du er raus!!!! Liker bloggen din, er stadig inne og myser litt:-)Ha en strålende helg videre.

    SvarSlett
  12. Så moro med konkurranse.
    Det er vist første gang jeg er innom bloggen din og tar en titt.
    Mye flott her,
    Lana grossa hørtes meget spendende ut.

    SvarSlett
  13. Hei!
    Flott blogg du har og så mye fint garn du vil gi bort! Kjempesnill du! Jeg liker alt garnet på bildet, untatt alpakka som jeg er allergisk i mot.
    God helg til deg fra Pus på Hobbyboden!

    SvarSlett
  14. Du e galen!! Super søt hund du har. Ha ein fin helg.

    SvarSlett
  15. Så flott garn!
    Ullgarnet fra Mongolia så spennende ut da:-)
    Ellers er jeg også glad i Evilla sånn som mange andre!

    Bloggen din er kjempeflott:-)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  16. Så snill du er . Flott blogg:)
    Synes også Lana grossa høres spennende ut.

    SvarSlett
  17. Å så mye fint garn. Veldig koselig blogg, kommer nok til å følge med her videre.
    Likte alt jeg, spesielt det orange garnet (klarte ikke finne ut hva det var)

    Ha en fin helg

    SvarSlett
  18. Kjempefint garn , og flott blogg du har. Er litt glad i blått jeg da...

    SvarSlett
  19. Klart jeg vil være med i trekningen av det lekkre garnet :o)

    Gratulerer med jubileet!

    Hilsen fra Kari Anne

    SvarSlett
  20. Oj, skal si du er gavmild! Klart jeg vil være med i trekningen din:)
    Ha en super helg!

    SvarSlett
  21. Oj! Så mye flott garn!
    Gratulerer med overstått bursdag :)
    Digger hundegenseren du har strikket (og selvfølgelig sjarmtrollet som var inni)

    Ønsker deg en super helg!

    SvarSlett
  22. Ingenting er så spennende som loddtrekning og her var det bare flotte premier også.

    Velkommen inn i de voksnes verden, den verden der du bestemmer sjøl hva du vil, og det er jo herlig!

    God helg!

    SvarSlett
  23. Det blå silkegarnet var ikke dumt du!

    SvarSlett
  24. Gratulerer med jubileum, å for en spennende "konkuranse" du har gående. Jeg elsker ullgarn, av alle typer og farger :-)
    Riktig god helg til deg og dine!

    SvarSlett
  25. Hei Hunni!
    for en flott give away du har i bloggen din..
    Gratulerer med jubileumet:)Jeg er jo veldig glad i garn,så dette vil jeg gjerne være med på!
    Jeg elsker alpakka garn.og flerfarga garn.Syns også silkegarnet ditt så spennende ut.spesielt det kongeblå silkegarnet .Ha en kjempeflott helg:-)

    SvarSlett
  26. Skal si du er raus, gratulerer med jubileet forresten! Du er for meg et nytt bekjentskap, men dett kunne jeg ikke motstå. Flott blogg!
    Jeg elsker ullgarn og fint sokkegarn, Lana Grossa jeg har lest mye fint om, men aldri prøvd.
    Ha ei fortsatt fin helg!

    SvarSlett
  27. Så snill du er :)!
    Gratulerer med jubileet, artig påfunn med give away! Jeg liker alt garnet, bortsett fra plategarnet.

    God helg :)!

    SvarSlett
  28. HERLIG,dette er jo ALLE med kjøpestopp(som meg) en drømmmm! Syns den rosa/bugunder hespelene så herlige ut eg!! Øver fortsatt påå elske rosaaa!

    Du får jolitt av en jobb da, men kooos deg og nyyyt en herlig helg!

    Klem Vibbedille ;))

    SvarSlett
  29. Så koselig blogg du har.
    God helg!

    SvarSlett
  30. Ja dette var jo spennende :-) hiver meg på! det var masse nydelig garn, jeg liker alt.
    kos deg i helga! hilsen fra lenak

    SvarSlett
  31. Flott blogg og så fint garn! jaeg har ennå ikke hatt gleden av å strikke med så fint garn, kun gjesdal fra nille og sparkjøp.
    God helg!

    SvarSlett
  32. Åååå, så snill du er!! Blir gjerne med på denne jeg!!! Syns det flerfarga ullgarnet var kjempefint, men det var jo egentlig alt det andre også;)
    Ja, og ikke minst- gratulerer!!
    klem fra glise

    SvarSlett
  33. Så snill du er! Jeg blir veeeldig glad hvis jeg vinner litt silkegarn.
    God helg fra Sol

    SvarSlett
  34. Grattis med vel overstått og velkommen inn i de "voksnes" rekker ;-))

    Vil veldig gjerne være med i trekningen, synes dette var en kjempekjekk måte å la garnet komme til nytte på noen andres pinner på :-)))

    SvarSlett
  35. Heisann! For et artig påfunn! Veldig kjekt gjort av deg. Jeg ble så fasinert av bildet du hadde som heading på siden din. Vanvittig flott land vi har !!!

    SvarSlett
  36. Hei! Så mye flott garn du skal gi bort:) Spennende! Ha ei kjempefin helg.

    SvarSlett
  37. kjempe masse flott garn du hadde:) Likte spesielt det flotte ullgarnet fra mongolig, og det garnet i tynn alpakka. Ellers hadde du en kjempe flott blogg. Ha en fortsatt fin helg:)

    SvarSlett
  38. Hei og gratulere med overstått. Spesielt å ha dag den 09.09.09, jeg hadde den 10, men va spesielt var det no alikavell for æ ble 30, så ble jo litt voksen æ å;-)Mye flott garn du har spunnet, må være litt arti å strikke av eget spunnet garn. Du får kose deg videre og håper svimmelheten din snart går over, klem.

    SvarSlett
  39. WOW!
    Så snilt aqv deg å dele så mye flott garn. Jeg kunne tenkt meg det stripete øverst til høyre på siste bilde.
    Og silke har jeg aldri prøvd, ikke plategarn heller.

    Ha en fortsatt flott helg.

    SvarSlett
  40. Lekkert garn. Jeg legger deg til i bloglines, slik at jeg kan følge med bloggen din videre :)

    turvid

    SvarSlett
  41. måtte jo innom å kikke, så mye fint du lager :)
    og kjempesøt hund :)
    Jeg er jo da svak for blått..

    SvarSlett
  42. Måtte jo kikke innom. Legger bloggen din på google leseren min - så får jeg med meg når du oppdaterer :-) Mye flott her!

    Ulla fra mongolia så bare kjempefin ut! Spesielt det gule/orange og det blå....

    SvarSlett
  43. Jøss, så mye fint garn, og koselig blogg. Liker alt som er blått, jeg...........

    SvarSlett
  44. Jøss så spennende. Og så så snill du er da.
    Skulle jeg være heldig så liker jeg det meste.Er veldig grønn og lilla.
    Flott blogg du har.

    SvarSlett
  45. Jeg var ikke i bloggen for men det sees veldig bra ut! Fra nå jeg skall brukken som hyggelig tid i bloggen fra deg. Veldig fint garn også. Jeg bare liker ikke silke garn (jeg tenker, jeg har ikke prøvet for). Og gleder meg på bilder fra garn dere har spinnet. Ha en fin dag! Mye regen her utte. Hilsen, Betje.

    SvarSlett
  46. Så mye fint garn :)Ønsker deg en riktig god helg.

    SvarSlett
  47. Så gøy! jeg syns alpakkaen og mongoliaulla var nydelig;)

    SvarSlett
  48. Så mye fint garn du gir bort! Hvis jeg skulle være så heldig å bli trukket ut så ville jeg blitt glad uansett hvilket garn det blei :)

    SvarSlett
  49. Mye fint garn her, syns alt var like fint.
    Ha en fin helg, og kos deg med garnet.

    SvarSlett
  50. aiai, her var det mange konkurrenter;-) men jeg prøver meg lell jeg, før jeg sniker meg litt lengre ned i bloggen din, må jo se hva du gjør med garnet du har igjen også:-D

    SvarSlett
  51. Hei :o) Vil selvfølgelig delta jeg også :o)
    God helg!

    SvarSlett
  52. Så snilt gjort av deg å gi bort garn:)Det var veldig mykje fint garn her.Skulle eg nå bli trekt ut så er eg open for alt.God helg:) mvh grethe

    SvarSlett
  53. Hei vennen!
    Masse flott garn. Du vet jo hva jeg ikke liker i allefall.........

    Håper jeg treffer deg på nett igjen i kveld. Har jo ikke snakket med deg siden torsdag! SKANDALE *ler*
    Håper du hadde en FLOTT feiring i helgen. Det unner jeg deg... Klem

    SvarSlett
  54. Så utrolig snilt av deg! :) Jeg vil gjerne være med i trekkingen jeg også, og det er det samme for meg hva jeg får.
    Ha en fortsatt fin helg! :)

    SvarSlett
  55. Dette var en flott ide, det er helt sikkert mange som kan tenke seg å få garn fra deg, og jeg er en av de. Håper du får en flott helg. Klem.

    SvarSlett
  56. så snill du er, jeg vil gjerne være med i trekninga:) Flott blogg du har forresten, har ikke vært her før, men jeg kommer garantert tilbake hit:)

    SvarSlett
  57. Du er jo helt fantastisk snill! :-) Melder meg gjerne på i trekningen. Jeg synes alt garnet frister, jeg.
    Ha en riktig fin helg!

    SvarSlett
  58. Veldig spennende og veldig snilt av deg! Jeg syr mer enn jeg strikker, men det hadde jo vært gøy å vinne lekkert garn likevel - for det er mye jeg ikke vet om garn, vet jeg!

    SvarSlett
  59. Så snill du er :)) Du gir jo bort kjempelekkert garn - og jeg likte alt sammen jeg...
    Ha en fin fin lørdagskveld!

    SvarSlett
  60. Oj, så spennende!
    Gratulere som voksen, forresten :)

    SvarSlett
  61. Der var det masse spennende garn. Jeg falt litt for det turkis/blå silkegarnet.

    SvarSlett
  62. Gratulerer masse med jubileum! Har verdens beste kjæreste selv, men han har heller aldri helt skjønt greia med blomster... *ler*

    Koselig blogg du har! Har lagt deg til i leselista mi! God helg! =)

    SvarSlett
  63. Oj, for en koselig blogg du har. Jeg digget det flerfarga garnet, det i ull.
    Kjempetrivelig tiltak å gi vekk noe, kanskje en ide for meg også, må vel kanskje prøves ut i bloggen min... Ønsker deg en riktig trivelig helg.

    SvarSlett
  64. Oj, så mye fint garn du har tenkt å gi bort! Så mye fint du har laget! Imponerende:-) Jeg har ikke prøvd noen av garnsortene du har, så jeg blir glad uansett hvilket garn jeg hadde fått hvis jeg hadde vunnet. Ha en flott helg!

    SvarSlett
  65. Gratulerer med jubileet. Fin blogg du har. Ha en fin kveld :-)

    SvarSlett
  66. Du er jammen snill! Eg likar all slags garn, eg:) Og vert veldig glad om noko kjem min veg!

    Flott tiltak;)

    SvarSlett
  67. dava på hobbyboden12. september 2009 kl. 23:02

    Woow så masse flott garn!!! Gratulera med jubileum, flott blogg du har :) Riktig god helg

    SvarSlett
  68. Ønsker deg en god helg og gratulerer med jubileum!

    SvarSlett
  69. Jammen mange som har lyst på en tråd eller to fra deg. Jeg syns både tynn alpakka og Meilenweit var veldig fristende jeg da.
    Gratulerer med jubileumet, og god helg til deg.

    SvarSlett
  70. Grattis med jubileum :)

    Er glad i alpakka og sokkegarn ;)

    SvarSlett
  71. Morsomt påfunn, og morsom og uformell konkurranse. Jeg sikler på alt garnet, siden jeg må nøye meg med min kjempe-kjipe garnlanger som stort sett har acrylgarn her nede....

    Hvis jeg skulle være heldig og bli trukket ut, har jeg noen venninner som kommer ned til Bahrain i oktober og sikkert kan ta det med for meg.

    Turkis er en farve jeg liker... ;-)

    Koselig blogg du har, jeg er innom når jeg ser du oppdaterer, men er vanligvis dårlig på å legge igjen kommentar. Men nå måtte jeg jo!

    Ha en super dag

    SvarSlett
  72. Velkommen i de voksnes rekker! 40 er en deilig alder syns jeg :-)

    Jeg liker alt av garn jeg, bare det ikke er rååååsa :-)

    SvarSlett
  73. Hei!!Du,så snill du er da!!Jeg vil gjerne være med på gavedrysset ditt,jeg!! Er jo veldig glad i alpakka, ellesr er jeg garnfreak,så alt er velkomment...He he. Som alltid er det koselig å være på besøk i bloggen din! Ha en flott søndag videre!Klem

    SvarSlett
  74. Nei for et artig påfunn!
    Jeg blir gjerne med jeg også. Og jeg er egentlig ikke spesielt selektiv sånn sett. Hadde vært litt artig med noe man ikke får tak i overalt?
    Deilig å surfe litt blogger etter en heftig flyttehelg. Og EnDA er den ikke over. Phu! Ønsker deg en superkos søndag, og nå tar jeg snippeska mi og kjører Hønefoss - Kristiansand for andre gang denne helga. *vinke*

    SvarSlett
  75. Spennende sak dette her. Jeg kaller meg selv enda nybegynner i strikkeverden og det hadde vært gøy å prøvd noe annet garn enn det jeg har. Plategarn synes jeg høres litt skummelt ut, men mottas med takk det også.
    Silkegarn høres lekkert ut, og ullgarn fra Indre Mongolia, eksotisk... Garn er herlig og mottas uannsett med stor takk.
    Ha ei fin uke og lykke til med trekkningen.

    SvarSlett
  76. Gratulerer med jubileum! Så morsomt! Jeg liker jo aller best blått og lilla jeg når det gjelder farger. Foruten det så må jeg si det var spennende garn du viser frem og så så fin blogg da!

    SvarSlett
  77. Oi-oi..så mye hærligt garn i mange flotte farger. Kan ikke si nei når en får muligheten til å være med på ei slik flott trekning. Gratulerer så mye med jubileumet og ønsker deg ei fin og kreativ uke.

    SvarSlett
  78. Så mye fint du har i bloggen din :) Jeg elsker blåsjatteringer ;) Lykke til med trekningen, og jeg håper virklig de flotte blomstene dine står lenge. Det er så koselig :)

    SvarSlett
  79. Så fantastisk masse fint garn du har tenkt å gi bort! Du må være en engel?! Også har du laget veldig mye fint også, og for et blomsterhav du er omgitt av!

    SvarSlett
  80. Så spennende og så gøy!!! Blir helt hyper her! Syns det flerfargede garnet oppe til høyre så litt spennende ut jeg..... Masse flott garn du skal gi bort, du er snill!!!

    SvarSlett
  81. Gratulerer masse med dagen du hadde den 09.09.09 håper du hadde en kjempefin dag.
    Og så må jeg få si at din blogg virkelig inspirerer meg, og det er stoooor fare for at jeg blir bitt av spinnebasillen jeg også ;)
    Masse flotte blomster har du også fått, misunnelig jeg ja, som ikke kan ha det i hus, desverre.
    Og så må jeg skryte av din sønn, han virker som en veldig omtenksom liten/stor gutt.
    Hyggelig bekjentskap har jeg også funnet i deg, og håper kontakten holder seg, eller blir neda bedre enn våre fellessamtaler med Kozemor.

    SvarSlett
  82. Å så raust. Var ikke så reint lite lekkert garn heller da :D Den Mongolske ullen var min favoritt. Kjempekoselig blogg

    SvarSlett
  83. Så snill du er som vil gi bort så masse fint garn :-)
    Blått er min yndlingsfarge.

    SvarSlett
  84. Du verden her var det masse flott garn, kjempe snilt av deg å gi bort garnet :D

    SvarSlett
  85. Gratulerer med jubileet og et halvt gartneri i stuen ; )
    Alltid gøy å kikke innom nye blogger og denne ramlet jeg tilfeldigvis innom. Mye fint å se her og jeg følger spent med på trekningen for det var virkelig mye fint du skulle gi vekk og. :D
    Ha en fin valgvake!

    SvarSlett
  86. Gratulerer med jubileet! Herlig blomsterprakt fikk du også. Jeg ser jeg er sen, men hiver meg med i håp om litt garn. plategarn er en favoritt og det er jo så herlig garn alt sammen, så jeg blir lykkelig uansett hvis jeg skulle være heldig.

    SvarSlett
  87. Så utrolig snill du er! Det var utrolig mye vakkert garn. Alpakka og andre godsaker. Gleder meg til å se hvem som blir de heldige!

    SvarSlett
  88. hei og hå. hehe.. får vel slenge inn en liten kommentar her jeg også. er faktisk første gang ever jeg kommenterer en blogg, så føl deg beæret :-P ellers må jeg si at jeg er imponert over alt du får til altså.... du er så FLINK!! gleder meg til jeg bli like flink

    SvarSlett
  89. Oi, for en flott flott gave!
    Jeg ønsker meg sokkegarn, om jeg skulle være så heldig.
    Jeg ønsker deg all god karma tilbake, og en riktig fin uke.

    SvarSlett
  90. Gratulere med dagen!
    Du er utrolig snill som gir bort garn!
    Man sier aldri nei til garn :) Ønsker meg ikke noe spessielt, blir glad for det jeg evt. får.

    SvarSlett
  91. Hei og gratulerer med jubileum.

    Jeg følger med på bloggen, men hovedsakelig via bloglines. Men en garn-give-away er jeg gjerne med på.

    SvarSlett
  92. Gratulerer på etterskudd med den store dagen, så mange flotte blomster du fikk!
    Jeg er elendig til å kommentere i blogger for tiden, men her fikk jeg jo en anledning ;o)
    Skulle jeg være så heldig, så står sokkegarn høyt opp på listen.

    SvarSlett
  93. Gratulerer på etterskudd med den store dagen, så mange flotte blomster du fikk!

    har utrolig lyst og være med på trekingen for dette garnet såg utrolig spennede ut :o) stor klem fra Babsy

    SvarSlett
  94. Kanskje jeg er for sen for trekkning, men vil alikevel gratulerer med overstått :-)

    Og skulle jeg ikke være for sen, så er det bare gøy :-)
    Klem one K

    SvarSlett
  95. Jøss og jøss så raust. Gratulasjoner fra meg til deg, flotte blomster du har fått forresten. Jeg regner med at du er ferdig trukket nå, så jeg stakk bare innom for å gratulere. Ha en flott dag, klem

    SvarSlett
  96. Trekningen er ikke gjort enda, det skjer etter at guttungen kommer hjem fra skolen i dag. Så fristen utgår ikke før kl 16.00 :)

    SvarSlett
  97. Oi, så spennende, så mye fint garn, det ullgarnet ser flott ut. Skulle kanskje prøvd noe slikt for å få kommentar på bloggen min, ser du har nesten 100 nå kl. 15:45, lykke til!

    SvarSlett